Декада довкілля
Збереження життя на Землі наразі залежить від рівня й темпів виховання екологічної культури в молоді й суспільства в цілому, тому під час проведення Декади довкілля учням було запропоновано різні форми роботи, де вони ознайомлювалися, вчилися, досліджували, спостерігали, робили висновки.
Учні 1-2 класів уявно відвідали весняний ліс. Тут, вивчаючи народні традиції, діти водили «Кривий танець». На галявині вони досліджували, які первоцвіти зацвіли у весняному лісі і за описом шукали їх. А який весняний ліс без пташиних голосів, тому малюки веснянкою закликали їх до рідного краю. Наприкінці подорожі діти ознайомилися з правилами поведінки у весняному лісі та у грі «Так – Ні» вчилися їх дотримувати.
Учні 3-4 класів висловлювали свою думку щодо значення слова «Земля». Дізнавалися нові цікаві факти про нашу планету. Досліджували, коли Земля сумує, а коли радіє. Збирали прислів’я-пазли та коментували їх. Також робили висновки, як же вони можуть допомогти природі.